CAIXABANK INFORMA
Especials 07/12/2019

CaixaBank supera el milió de clients que firmen les operacions de banca digital amb el mòbil

L’entitat és l’únic banc espanyol que ofereix als clients una aplicació mòbil, CaixaBank Sign, específica per firmar les transaccions bancàries sense necessitat d’introduir codis

2 min
El mòbil guanya pes com a eina d'interacció amb Caixabank per part dels clients

Més d’un milió de clients de CaixaBank firmen amb el mòbil, a través de CaixaBank Sign, les operacions que fan pels canals digitals de banca on-line i banca mòbil. L’ús d’aquesta aplicació, l’única del sector financer espanyol específicament desenvolupada per firmar transaccions bancàries, proporciona importants avantatges: millora l’experiència de client i proporciona més confiança als usuaris a l’hora de fer les operacions on-line.

Així, els clients que fan servir CaixaBank Sign per firmar les operacions on-line poden operar des de qualsevol lloc i de manera ràpida i fer la transacció amb només un clic, sense necessitat d’introduir codis.

A més, l’apli de l’entitat incorpora totes les garanties de la nova normativa europea PSD2 per millorar la seguretat dels pagaments digitals amb un sistema d’autenticació reforçada. L’aplicació es pot instal·lar en un únic dispositiu per usuari i requereix l’ús de la clau d’accés a la banca digital per a una identificació segura. CaixaBank Sign és una aplicació mòbil disponible per a Android i iOS, que es pot baixar a Google Play i AppStore, i l’ús és gratuït per als clients de CaixaBankNow.

Lideratge en banca digital

CaixaBank s’ha marcat com a eix estratègic del Pla Estratègic 2019-2021 millorar l’experiència d’usuari en tots els canals de relació amb els clients.

L’entitat té una àmplia gamma d’aplicacions pròpies, que inclouen funcionalitats especials com la identificació biomètrica per entrar a CaixaBankNow, pagaments entre persones, préstecs click&go... Així mateix, CaixaBank disposa d’imaginBank, el primer banc mobile only d’Espanya, que es gestiona exclusivament mitjançant l’aplicació mòbil.

La tecnologia i la digitalització són claus en el model de negoci de l’entitat, que té la base de clients digitals més gran d’Espanya. A més, CaixaBank ha desenvolupat projectes que han marcat fites tecnològiques en el sector, com la creació dels primers caixers que permeten fer reintegraments mitjançant el reconeixement facial i sense haver d’introduir el PIN, un projecte escollit com un dels Projectes Tecnològics de l’Any en els Tech Project Awards de la revista The Banker.

Gràcies a la seva estratègia de transformació digital, CaixaBank s’ha situat entre els bancs més ben valorats del món per la qualitat dels seus productes i serveis digitals. El 2019 l’entitat ha estat reconeguda com la Millor Transformació Bancària a l’Europa Occidental per la revista Euromoney, i el Banc Més Innovador a l’Europa Occidental per la revista estatunidenca Global Finance. A més, ha estat reconegut com a millor entitat de banca privada del món per la seva comunicació digital als clients, en els Wealth Tech Awards de la revista PWM, del grup Financial Times.

stats