Imatge de la primera edició del Saló de l'Automòbil, el 1919

El Saló de l’Automòbil ara és Automobile Barcelona

El recinte firal de Montjuïc acull de l’11 al 21 de maig la primera edició de la nova versió del Saló de l’Automòbil

L'espai on se celebraran els debats i conferències, l'Inspiration Arena

Connected Hub: un esclat de revolució tecnològica

El nou espai permet obrir el certamen als principals actors de la transformació digital i tecnològica

Connected Street: la passarel·la tecnològica de l’Automobile

Connected Street: la passarel·la tecnològica de l’Automobile

El saló disposa d’aquesta àgora de la tecnologia perquè els visitants comprovin l’efecte de la seva implantació en el sector automobilístic

Boonder, una 'startup' que promou Seat, en el 4YFN del passat Mobile World Congress

Les ‘startups’, la nova indústria dels components i accessoris

4YFN Mobility, dins del Connected Hub, serà la visualització més clara de l'acord entre els promotors del saló i la Mobile World Capital

Motorshow:  l’aparador dels somnis

Motorshow: l’aparador dels somnis

En l'edició d'aquest any són 30 les marques participants en l'exposició al recinte de Montjuïc, que ocupa un total de 115.000 metres quadrats

La simbiosi que provoca la connectivitat

La simbiosi que provoca la connectivitat

Els sistemes intel·ligents de transport són una eina per a la millora de la mobilitat, elshem de saber integrar al sistema", apunta Eugenia Doménech, directora del Servei Català del Trànsit

Estand de Bultaco en l'edició del 1970

Opinió

De la plaça dels entrepans a l’univers 5G

La plaça de l'Univers és on la gent de fora de Barcelona que venia al Saló aprofitava per dinar. Ha plogut molt des de llavors

1 Comentaris

Seat i Nissan juguen a casa

Seat i Nissan juguen a casa

De totes les marques presents en aquesta mostra al firal de Montjuïc, n’hi ha dues que hi posen tota la carn. Tant Nissan com Seat tenen a Catalunya els seus principals centres de producció, a la Zona Franca de Barcelona i a Martorell, respectivament. Cal lluir-s’hi.

Els dotze cotxes  que no ens podem perdre

Els dotze cotxes que no ens podem perdre

Alguns ja els hem vist en salons més convencionals, com el de Ginebra. D’altres encara no els han començat a vendre. Però serà el primer cop que els tindrem aquí. I fins i tot podrem provar models en concret que estaran a la Zona de Boxs a l’abast dels visitants