CaixaBank Informa
Especials 01/02/2021

CaixaBank llança el nou web corporatiu per reforçar la comunicació amb els 'stakeholders'

El nou portal dinamitza els continguts corporatius, tant informatius com divulgatius

2 min
Aspecte de la nova web corporativa de CaixaBank

BarcelonaCaixaBank acaba de llançar el nou web corporatiu, que transmet el posicionament i els valors de marca del banc i incorpora el compliment normatiu i les últimes tendències digitals per convertir-se en una eina de comunicació més visual i efectiva. El seu objectiu és reforçar la relació amb els diferents stakeholders. Per aquest motiu, la prioritat fonamental ha estat millorar l’experiència d’usuari mitjançant l’obtenció amb agilitat i facilitat de la informació que es busca, presentada amb nous formats enriquits multimèdia. Per aconseguir-ho, s’ha simplificat l’estructura de navegació, amb un menú principal que presenta en cinc seccions tot el contingut rellevant per a l’usuari. D’aquesta manera, el nou menú és més visual i estructurat, amb una distribució més senzilla i intuïtiva que facilita l’accés a la informació.

El nou portal també presenta un aspecte-i-sensació (look & feel) més modern, amb tipografies en grans contrastos i destacats amb més impacte fotogràfic, en línia amb la nova imatge de marca de l’entitat.

Continguts dinàmics

El nou web, amb disseny responsive per facilitar-hi l’accés amb dispositius mòbils, ofereix continguts d’actualitat i divulgatius rellevants per a l’usuari. S’ha plantejat amb un caràcter transversal que permeti publicar-hi de manera constant històries que dotin de context i humanitat els missatges corporatius del banc, amb un èmfasi especial en el posicionament com a banca socialment responsable.

Noves funcionalitats

Per al nou web corporatiu s’han definit funcionalitats noves que permetin transformar-lo en un portal best-in-class en el mercat.

Entre les noves funcionalitats avançades, hi ha un cercador d’última generació amb recomanacions predictives i cross-site-search; la sincronització de l’agenda de l’inversor amb el calendari personal dels usuaris, i nous gràfics interactius per analitzar els indicadors econòmics principals i l’evolució de l’acció de CaixaBank. D’altra banda, hi ha previst integrar-hi més endavant l’assistent virtual NEO i una plataforma d’esdeveniments per veure-hi els webcasts d’Accionistes.

Un projecte transversal

El procés de creació del nou web corporatiu ha estat liderat per neX i la Direcció Executiva de Comunicació, Relacions Institucionals, Marca i RSC, en un projecte transversal en què també han participat Secretaria General, Compliment Normatiu, Assessoria Jurídica, Relació amb inversors, Intervenció i Comptabilitat, Recursos Humanos i RSC.

Per definir els requeriments del nou web, s’han fet entrevistes internes amb els responsables d’àrees clau, un benchmark amb més de 80 participants analitzats de 5 sectors diferents, entrevistes qualitatives amb els usuaris públic objectiu i diverses sessions de discussió amb els grups d’interès principals.

Deloitte ha estat l’agència encarregada de donar-hi suport extern durant tot el procés, que ha inclòs, entre altres fases, la conceptualització i disseny del nou lloc web, la maquetació amb una nova guia d’estil i la creació ad hoc de nous continguts específics. 

www.CaixaBank.com

Una aposta per la transparència i la proximitat amb el públic

+ ATRACTIU I VISUAL

Amb una imatge digital innovadora que reflecteix els nostres valors de marca

+ FUNCIONAL

Una navegació més fluida i intuïtiva, amb disseny responsiu

+ ORIENTAT ALS USUARIS

Una estructura simplificada que afavoreix la cerca per necessitats

+ DINÀMIC

Nous continguts informatius i divulgatius rellevants per als stakeholders

+ AVANÇAT

Noves funcionalitats best-in-class

stats