L’‘e-commerce’ guanya terreny Qui s’hi adapta més bé?

L’'e-commerce' guanya terreny

L’augment de confiança dels consumidors en el comerç electrònic i la innovació constant del sector fan incrementar les compres 'online'

El més ràpid (ibarat)guanya!

El més ràpid (i barat) guanya!

Les empreses d’'e-commerce' busquen alternatives de distribució per entregar els paquets de manera àgil, eficaç i econòmica

El transport, clau en l’estratègia  de l’‘e-commerce’

El transport, clau en l’estratègia de l’'e-commerce'

Les empreses de missatgeria s’especialitzen per ser més competitives i cobrir les necessitats de les plataformes 'online' i dels seus consumidors

Qui s’hi adapta més bé?

Qui s’hi adapta més bé?

Turisme i allotjament són els sectors amb més activitat en el negoci 'online', però el que més creix és el de l'alimentació

La plataforma catalana Wallapop és un exemple de 'marketplace' C2C, de consumidor a consumidor

Els ‘marketplace’

Els mercats a la xarxa són les plataformes 'online' on més es compra a l'Estat