BARÇA
Esports Barça 22/01/2019

El Barça repensa el seu model de venda d’entrades

El club implementarà en els últims sis partits de Lliga un nou sistema basat en el càlcul predictiu

à.g.
1 min
Aficionats fotografiant-se al Camp Nou

BarcelonaDesprés de les queixes que va provocar la reorganització del sistema del Seient Lliure pel baix retorn econòmic que rebien els socis, el Barça implementarà en els últims sis partits de Lliga un nou model de venda d’entrades intel·ligent, basat en el càlcul predictiu d’alliberament de localitats. El mecanisme es posarà en marxa contra el Rayo Vallecano (9 o 10 de març).

Segons el club blaugrana, aquest nou model permetrà planificar les compres amb més antelació, garantir localitats en totes les zones de l’estadi i tenir més disponibilitat de seients en parelles. Alhora contribuirà a incrementar la presència d’espectadors al Camp Nou, permetrà obtenir més rendiment econòmic de la gestió de l’aforament i oferirà més garanties de seguretat en la lluita contra el frau.

Aquest nou model de venda intel·ligent defineix el nombre de seients que es posen a la venda mitjançant un model predictiu, partit a partit, basant-se en l’experiència dels últims cinc anys d’alliberaments del Seient Lliure, a més de factors com ara el rival, l’horari o les condicions meteorològiques.

stats