BARÇA

La Fundació del Barça fa marca als Estats Units

Una delegació del club es reuneix a l'oficina de Nova York amb una trentena d'empreses americanes

El Barça segueix amb el focus posat sobre els Estats Units. A nivell de club i de Fundació. Una delegació blaugrana encapçalada pel director general de la Fundació, Ignacio Mestre, s'ha reunit amb una trentena d'empresaris americans per explicar el Pla Estratègic de l'entitat i buscar noves aliances. La reunió s'ha celebrat a l'oficina que el Barça va inaugurar aquest passat any a Nova York, i que pretén facilitar l'entrada del club al mercat nord-americà.

El projecte FutbolNet que impulsa la Fundació del Barça -per fomentar la integració social i reduir l'absentisme dels escolars- s'aplicarà en diferents escoles públiques de Nova York. Aquesta setmana el Barça va reunir-se amb els responsables del Departament d'Educació de la ciutat per ultimar els detalls de la posada en marxa d'aquesta projecte, que també podria fer-se a Washington. També es van mantenir contactes amb l'American Soccer Foundation; la universitat pública de Florida, la Miami Dade College; Unicef; el Banc Interamericà de Desenvolupament (BID) i la Fundació dels Miami Dolphins de la NFL.

Finalment, hi va haver contactes amb el Memorial Sloan Kettering de Nova York, un centre oncològic de referència, per col·laborar en un estudi científic que dictamini els efectes emocionals positius per als infants malalts de conèixer els jugadors del Barça. 

Més continguts de