40 milions de xinesos segueixen el debut de Wu Lei a l'Espanyol

L'arribada de l'extrem ha disparat el nombre de seguidors del club a les xarxes socials asiàtiques

Només porta una setmana i pocs dies a l'Espanyol, però els efectes del fitxatge de Wu Lei per al conjunt blanc-i-blau ja comencen a notar-se. Si en les primeres 48 hores després de l'anunci del seu fitxatge ja es van vendre més de 2.000 samarretes amb el seu nom gràcies a Jinjiang Yuanxiang Garments Weaving (el distribuïdor xinès de Joma), i 2,5 milions de persones van seguir en directe la presentació del jugador –de matinada a la Xina–, ara el club ha fet pública l'audiència que va tenir al gegant asiàtic el partit a l'Estadi de la Ceràmica en què va debutar la superestrella xinesa: més de 40 milions de persones van seguir el Vila-real - Espanyol a través de diferents plataformes online de televisió. 

L'impacte mediàtic que té el jugador al seu país és tan gran que també ha disparat el nombre de seguidors del club a les diferents xarxes socials xineses de l'Espanyol (Weibo, WeChat, TikTok, Dongquidi i Toutiao). Entre Instagram, Twitter i Facebok, el creixement de l'entitat ha sigut de 20.500 seguidors, mentre que a la Xina l'augment supera els 520.000 aficionats. Mig milió de persones en una setmana gràcies a la presència d'un jugador xinès al club. 

Més continguts de