Messi fa el salt al món de la moda

La direcció creativa de la firma corre a càrrec de Ginny Hilfiger, germana del veterà Tommy Hilfiger. Coordina el projecte María Sol Messi, directora de la marca i germana del futbolista

L’astre del futbol Leo Messi ha fet el salt al món de la moda. Seguint l’estela de moltes altres estrelles globals com ell, ha prestat la seva imatge a una firma de moda que reflecteix la seva estètica i els seus valors. A diferència d’altres personatges famosos, però, Messi no cedeix el nom a una gran marca signant-hi una col·lecció càpsula. L’argentí ha optat per entrar al fashion business per la porta gran: fundant una marca pròpia a la qual ha batejat com a Messi.

Els primers dissenys de la firma del futbolista presenten una línia de roba de qualitat premium que inclou peces exclusivament masculines i eminentment esportives. Samarretes bàsiques, dessuadores, polos i pantalons que volen reflectir l’estil de Messi tant dins com fora del camp.

Les peces, disponibles a TheMessiStore.com i també a la web de la botiga barcelonina Santa Eulalia -SantaEulalia.com-, aniran arribant a la firma i aniran desapareixent en funció de l’èxit que tinguin. De moment, està previst que cada setmana es posin a la venda nous productes d’edició limitada.

El rang de preus de la firma Messi és variat i inclou peces accessibles. Per exemple, samarretes per 75 euros o polos a partir de 60. A banda d’això, també hi ha peces més excepcionals com dessuadores que arriben als 160 euros, pantalons a partir de 180 o jaquetes de pell amb acabats d’alta qualitat de fins a 500 euros.

La direcció creativa de la firma corre a càrrec de Ginny Hilfiger, amb un ampli currículm dins del sector i germana del veterà Tommy Hilfiger. Coordina el projecte María Sol Messi, directora de la marca i germana del futbolista, que defineix la col·lecció com a “fresca, juvenil i moderna i amb colors que representen el Leo, l’Argentina i el Barcelona”. Hilfiger assegura que aquesta primera col·lecció és “només el principi” d’un projecte que en el futur inclourà peces femenines i per a nens, sempre inspirades en Leo Messi i el seu univers.

La primera col·lecció de la firma, part de la qual estarà exposada a Santa Eulalia durant un mes, surt acompanyada d’una línia feta en col·laboració amb la firma londinenca de sastreria Richard James, ubicada a la prestigiosa Savile Rowe, aquesta de to més formal.

La presentació, que va tenir lloc ahir a la tarda, va comptar amb la presència de Messi, que no va fer declaracions a la premsa. “M’agrada explorar diferents àmbits que siguin interessants més enllà de l’esport, sempre intento aprofitar les oportunitats de participar en una cosa nova i que m’il·lusioni. Tenia moltes ganes de llançar la meva pròpia línia de moda i espero que la gent s’ho passi tan bé com jo quan la descobreixi”. Aquestes són, ara com ara, les úniques declaracions del futbolista sobre el tema.

Més continguts de