El Rec.0 torna a omplir Igualada amb centenars de visitants

La 18a edició d'aquest festival de 'pop-up stores' arrenca amb força i s'allargarà fins dissabte

Els carrers del barri del Rec d'Igualada han tornat a rebre l'allau de visitants a què ja estan acostumats en cada edició del Rec.0. Aquesta cita de 'pop-up stores' aplega cada sis mesos centenars de persones que volen gaudir de la moda, la música en directe i la gastronomia. 

Es tracta de la 18a edició d'aquesta cita, en què 100 marques i dissenyadors de moda repartits en cinc grans zones del barri del Rec ofereixen les seves peces a preus molt econòmics durant quatre dies. Grans marques de moda com Adidas, Levi’s, Reebok, Mango, Camper, Textura i Punto Blanco conviuen amb el disseny independent que arriba de la mà del Rec Pop Up Day Estrella Damm, que creix per donar cabuda a marques emergents que busquen donar-se a conèixer, com Woodys Barcelona, Colmillo de Morsa, Maria Roch i Como un Pez en el Agua. I també, com sempre, al Rec.0 continua el talent creatiu de dissenyadors com Carlotaoms, Ssic and Paul, Pau Esteve, IKA i American Socks, i els més consolidats, com Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Catherine Parra i Veneno en la Piel, que seran en diferents espais amb una oferta de moda singular.

Pel que fa a la gastronomia, en aquesta edició hi haurà 34 'food trucks' i un 'pop-up' bar amb una oferta gastronòmica variada feta amb productes de proximitat, a més d’una àmplia oferta vegana, vegetariana i sense gluten.

L’oferta de moda es complementa amb una programació cultural gratuïta. Aquesta edició comptarà amb dos escenaris Estrella Damm: un de concerts i un altre de DJs, i dos escenaris Rec, que també acolliran concerts. En el primer escenari hi pujaran grups com Reinaldo & Clara, La Séptima Trastada i Suzanna & The Randomites, entre d’altres. Als escenaris Rec hi veurem grups com Beth, Red Pèrill i The Curlies.