Resolt el misteri de l’ou d’Instagram

Un anunci a la Super Bowl ha revelat que tot formava part d’una campanya sobre la salut mental

Feia dies que el famós ou d’Instagram, aquell que havia desbancat en ‘likes’ la imatge de Kylie Jenner, s’estava esquerdant. De sobte, en una penúltima imatge, s’anunciava que després de la Super Bowl es revelaria el misteri de tot plegat.

I dit i fet, després del famós espectacle esportiu, el públic es va sorprendre amb un anunci de trenta segons en què s’explicava que tot havia estat una campanya de màrqueting de l’associació de salut mental americana. L’objectiu? Conscienciar la població sobre la pressió de les xarxes socials i com afecten la salut mental de les persones.

La campanya, que ha estat finançada juntament amb la plataforma de ’streaming’ Hulu, va començar fa unes setmanes. Aleshores, una suposada persona anònima va penjar una imatge d’un ou amb l’únic objectiu d’aconseguir més ‘likes’ que una fotografia de Kylie Jenner amb la seva filla, que aleshores comptava amb 18 milions de ‘M’agrada’. Els usuaris es van bolcar en massa a superar el rècord de la model, fins al punt que l’ou de gallina va aconseguir més de 50 milions de ‘likes’. L’èxit va ser tan gran que la pàgina va aconseguir fins a 10 milions de seguidors.

Més continguts de