Comença la Setmana de la Moda Masculina de Milà amb Ermenegildo Zegna

Firmes com Versace, Prada, MSGM i Fendi presentaran les seves propostes per a la tardor i l'hivern

Quatre dies, vint-i-set desfilades i una agenda plena de festes d’alta volada. Així de carregada comença aquest vespre la Setmana de la Moda Masculina de Milà, que presentarà 52 col·leccions amb propostes per a la pròxima temporada de tardor i hivern. I com ja és habitual en aquesta cita a la capital llombarda, la firma Ermenegildo Zegna serà l’encarregada d’inaugurar la setmana amb l’única desfilada del dia.

Demà serà el torn de Jimmy Choo, Les Hommes, Versace i Billionaire, mentre que diumenge desfilaran les col·leccions de Tod’S, MSGM, Prada i Dsquared2. Aquesta última firma, fundada el 1996 a Milà, serà una de les poques que també proposaran les noves tendències de moda femenina.

La jornada de tancament serà dilluns, quan es podran veure les peces d’Emporio Armani i Fendi, mentre que Gucci serà l’encarregat de tancar l’esdeveniment amb una festa especial de la qual encara no se saben els detalls. Paral·lelament, la ciutat acollirà gairebé una vintena de festes i esdeveniments, entre els quals destaquen les presentacions de Ralph Lauren, Purple Label o la casa de sabates masculines Moreschi.

Més enllà de les grans marques, aquests dies les noves firmes del sector també tindran l’oportunitat de presentar les seves col·leccions en aquesta plataforma internacional. És el cas de les marques italianes Numero 00, United Standard o Magliano, així com la japonesa Bed J.W. Ford o la coreana Spyder.

Més continguts de