Publicitat
Publicitat

Recapten 82.833 euros amb la venda de pebrots per lluitar contra el càncer

La campanya arriba a la quarta edició i ha recaptat un 11% més que l'any passat

La quarta edició de la campanya solidària 'Posem-li pebrots al càncer' ha recaptat en només dos dies 82.833 euros, un 11,5% més que l'any passat. S'han venut més de 50.000 bosses de 'pebrots solidaris' en més de 400 establiments de tot Catalunya. Segons ha informat aquest dimarts la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (FECEC), "la recaptació anirà destinada íntegrament als programes de suport per a malalts de càncer i les seves famílies".

La campanya, impulsada per FECEC i Condis Supermercats, es va dur a terme durant el 2 i 3 de febrer i hi van participar 700 voluntaris repartits entre tot Catalunya. Ha recaptat més de 80.000 euros amb la venda de bosses que contenien un pebrot vermell i un de verd a un preu d'1,5 euros. Els pebrots els va aportar desinteressadament la companyia Agroponiente.

La vicepresidenta executiva de Condis, Carmen Condal, ha explicat a Efe: "Ens fa molt feliços saber que en aquesta edició hem tornat a superar la xifra de bosses de pebrots venudes". Condal ha agraït la feina als voluntaris i col·laboradors que ho han fet possible.

La vocal de la junta directiva de la FECEC, Núria Casaldàliga, ha comentat: "Si treballem junts per millorar la qualitat de vida dels pacients i donar suport als seus familiars aconseguirem, sens dubte, més bons resultats".

La campanya ha comptat amb padrins com l'investigador Manel Esteller; el doctor Germà Lluch; els actors Quim Masferrer, Francesc Orella, Candela Antón, Pau Poch i Abel Folk, i el xef Sergi Cócera.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT