crítica de cinema

'Anna': el joc d’espies de Luc Besson confon la línia que separa l’empoderament de la cosificació

Crítica de la pel·lícula del director francès protagonitzada per Sasha Luss i Helen Mirren

'Anna', tràiler

'Godzilla. Rey de los monstruos': un dinosaure ens salva de nosaltres mateixos i aixafa edificis pel camí

Crítica de la nova entrega de la franquícia hollywoodiana inspirada en el famós monstre japonès

'Touch me not', un viatge terapèutic d'alliberament

Crítica de la pel·lícula dirigida per la romanesa Adina Pintilie

'Dilili a París', una nova meravella del director de 'Kirikú i la bruixa'

Critica del film d'animació de Michel Ocelot, una proclama de l'emancipació feminista

El retaule amorós de la Xina actual de Jia Zhangke

Crítica de la pel·lícula 'La ceniza es el blanco más puro'

'John Wick 3. Parabellum': l'espectacle de la mort ha de continuar (ara amb motoristes ninja)

Crítica de la tercera entrega de la saga protagonitzada per Keanu Reeves

'Rocketman', el 'biopic' d’Elton John, sap ser un veritable espectacle musical

Crítica de la pel·lícula sobre el músic britànic dirigida per Dexter Fletxher

'El hijo': els superherois també poden fer por

Crítica de la pel·lícula de David Yarovesty produïda per James Gunn

'Aladdin', un geni musical desaprofitat

Crítica de la pel·lícula de Guy Ritchie que adapta amb actors reals el clàssic d'animació de Disney

'Outrage 3', el retorn crepuscular de Beat Takeshi

Crítica de la culminació de la trilogia 'yakuza' de Kitano

'Blaze', la celebració d'una llegenda del country a càrrec d'Ethan Hawke

Crítica de la pel·lícula sobre el músic nord-americà Blaze Foley

Isabelle Huppert és la 'femme fatale' de l'esbojarrat 'thriller' 'La viuda'

Crítica de la pel·lícula dirigida per l'irlandès Neil Jordan

'Blaze', tràiler

'El hijo', tràiler

'Casi imposible', una relectura passada de voltes de 'Prety woman'

Crítica de la comèdia romàntica de Jonathan Levine protagonitzada per Charlize Theron i Seth Rogen

'Un hombre fiel': Louis Garrel i l'amor a tres bandes

Crítica del segon llargmetratge com a director de l'actor i cineasta francès

Dovlàtov, un escriptor enfront de la piconadora estatal soviètica

Crítica de la peculiar aproximació cinematogràfica a l'autor de 'La maleta'

'La carga', un drama que converteix la vergonya de les guerres iugoslaves en un fora de camp

Crítica de la pel·lícula del cineasta serbi Ognjen Glavonic

Hellboy, acció, terror i sang i fetge a ritme de 'heavy metal' i Rosalía

Crítica de la nova pel·lícula basada en el personatge de còmic creat per Mike Mignola

EDICIÓ PAPER 29/08/2019

Consultar aquesta edició en PDF