Escola Nova 21

vídeo

Arthur Levine: "No té cap sentit com fem els exàmens als estudiants"

Aquest diumenge Antoni Bassas entrevista el catedràtic d'ensenyament superior Arthur Levine, que reflexiona sobre el repte de formar professors necessaris per a la societat del coneixement.

Bargalló aigualeix el desplegament d'Escola Nova 21 a totes les escoles del país

Els impulsors del programa consideren "poc ambicioses" les mesures anunciades pel Govern

Com capgirar una escola en tres anys: “Hem sortit de la nostra zona de confort”

Tres directores repassen l’experiència dels seus centres en el programa innovador d’Escola Nova 21

Escola Nova 21 i la necessitat d'innovar en educació

La Generalitat ha d'agafar ara el relleu d'un programa pilot exitós

Imaginar l’escola de demà mentre actualitzem la d’avui

Una educació que ens permeti arribar a esdevenir una humanitat justa, lliure i sostenible

Eduard Vallory: “El canvi educatiu s’ha de capitalitzar des de l’administració”

Entrevista al director d’Escola Nova 21

Eduard Vallory i Boris Mir: “Les escoles tradicionals acabaran desapareixent”

Director i director adjunt d’Escola Nova 21

10 centres impulsors d'Escola Nova 21 fan un manifest a favor de la democràcia

Escoles i instituts innovadors conviden els altres centres a adherir-s'hi

Els 30 centres que iniciaran la transformació d'Escola Nova 21

La mostra de centres està escollida d'acord amb la distribució geogràfica, el perfil socioeconòmic i el grau de complexitat, entre d'altres

152 escoles i instituts de Barcelona seran innovadors: el llistat amb tots els centres

Acord entre el Consorci d'Educació de Barcelona, Escola Nova 21 i l'ICE de la UAB perquè els centres es formin en innovació durant 3 anys. Es faran 19 xarxes de 6-10 centres cadascuna

Per on ha de passar el canvi de model educatiu?

El Simposi sobre Canvi Educatiu demana personalitzar l’aprenentatge i reformular avaluació, formació, capacitació de docents i organització 

Eduard Vallory: "L’escola s’ha transformat en una gimcana on cal passar unes proves en comptes d'aprendre"

Avançament de l'entrevista de Carles Capdevila al director del programa 'Escola Nova 21'

"Superar l'abisme entre el que es fa i el que és podria fer a les escoles"

Més de 400 representants d'escoles de Catalunya debaten sobre un nou model educatiu amb pràctiques avançades a les Jornades Escola Nova 21

EDICIÓ PAPER 17/02/2020

Consultar aquesta edició en PDF