Mònica Planas

Pilar Rahola contra el món

Sempre a favor de les víctimes

Deixeu les passatgeres en pau

Parchís: dels colors al negre

Víctimes de la incultura

El Jaguar de Laura Borràs

No sabem on vivim

La doble feina de Javier Ortega Smith

En plena campanya, l’espectador no veurà en l’acusació popular un advocat sinó un polític en campanya

El dilema de Buenafuente

El parany d’Évole a la Terribas

La pel·lícula de la vida

Dos instants molt bèsties

El biaix de La Sexta

Amb l’entrada en escena de Santamaría, Rajoy i Montoro, la prioritat periodística ha augmentat a les televisions espanyoles.

Évole es torna a mirar el melic

El retorn de Lorena Bobbitt

La insuportable fascinació pels assassins

Que la por canviï de bàndol

Què amaga l’espectacle del nen del pou (i II)

Els periodistes s’han convertit en protagonistes de la tragèdia i els habitants han agraït la seva presència perquè han pogut palpar la tele en carn i ossos

El fracàs d’un farsant

No tenen vergonya

Villarejo i les complicitats amb La Sexta

Regal de Nadal: el mètode Espinàs

L’anàlisi d’Antoni Bassas: ‘Casado, tu ets l’atemptat a l’interès d’Espanya’

"Aquest és el vòmit que el PP dona a la gent perquè mengi. És precisament per derrotar aquesta indigència política que cal que recordem demà passat, que nosaltres no som d’eixe mon"

La pròstata de Michael Douglas

El nivell interpretatiu de la sèrie 'The Kominsky method' salva algunes mancances de guió

Retrat de l’agressor

Atacar un periodista és sinònim, no només del desig de silenciar-lo, sinó d’humiliar-lo públicament

Josep ‘after hours’ Cuní

El compte enrere de l’11-S

Més context per als dictadors morts

La sèrie que va fer justícia

< Anterior | 1 | 2 | 3 | Següent >

EDICIÓ PAPER 15/09/2019

Consultar aquesta edició en PDF