sncf

La vaga a França obliga a cancel·lar una cinquantena de vols a Catalunya

L'aturada també paralitza els trens de llarga distància i alta velocitat

Adif rep quatre peticions per oferir serveis ferroviaris a partir del 2020

Renfe, SNCF, Ilsa i una aliança entre Talgo i Globalia són les quatre empreses sol·licitants

Comsa es ven ara la seva filial de transport ferroviari

La companyia, en una fase de desinversions forçada per la banca, ven a SNCF el 75% del capital

La primavera que li espera a Macron

El Maig del 68 volia desregular el futur; el 2018 els vaguistes veuen en la desregulació una amenaça

Una vaga a França afecta fins dijous la circulació de trens que enllacen amb Catalunya

A partir d'aquest dimarts a les vuit del vespre, els regionals de la línia R11 iniciaran el seu recorregut a Portbou i diversos serveis de TGV es veuran modificats

Un 20% d'ocupació en els TGV a França en els deu primers dies de la connexió

Des que el 15 de desembre es va posar en marxa el servei d'alta velocitat directe entre França i Espanya ha tingut 8.142 passatgers, i la línia més utilitzada ha sigut la de Barcelona-París

Barcelona-París, en TGV abans de finals d'any

Tot i que encara no hi ha data, l'SNCF confirma la posada en marxa del servei directe, que unirà les dues capitals en 6 hores i 15 minuts

EDICIÓ PAPER 06/09/2020

Consultar aquesta edició en PDF