Gwyneth Paltrow ven paper higiènic a la seva web per 34 dòlars

És l'última incorporació a Goop, que té un llarg historial de polèmiques

Gwyneth Paltrow i la seva web tornen a ser la riota d'internet. Goop, la seva marca dedicada al wellness, que opera a través de la web homònima, centra la polèmica aquests dies arran d'un caríssim paper higiènic fabricat amb bambú, ecosostenible i que es ven embolicat en un elegant paper de flors. El preu del paquet de 24 surt per 34 dòlars. Des de Goop asseguren que és un producte "molt agradable per a la pell" i que no és perjudicial per a fosses sèptiques, com si la resta de papers higiènics ho fossin.

Paltrow, de 47 anys, ha deixat clar en els últims anys que no s'avergonyeix de les polèmiques que aixequen els productes que ven a la seva web. Ans al contrari. "Quan parlem d'algun producte [a la seva web], sis mesos després la gent comença a escriure sobre el tema i 18 mesos després es comencen a crear negocis al seu voltant. És la confirmació que necessito per saber que anem pel bon camí", va declarar al New York Times.

Entre els productes escollits per comercialitzar a la seva web hi ha unes pedres de jade pensades per ficar-se-les a la vagina –un producte que li va valer una multa de 145.000 euros– o una vareta vibradora banyada en or per fer massatges a la cara. Actualment l'exdona de Chris Martin afirma que ja no se sent identificada amb la seva faceta d'actriu i que prefereix el món de la bellesa i el benestar. Diu que fins ara només estava "fent veure que era actriu".

Més continguts de

El + vist

El + comentat