Audiències
Mèdia 02/11/2015

Els canals d'Atresmedia lideren la nit amb 'Salvados' i 'Gravity'

'Economia en colors' cau per sota dels 400.000 seguidors, el pitjor resultat fins ara

Ara
2 min
'Salvados' va ser el programa més vist d'aquest diumenge / ATRESMEDIA

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest diumenge a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

  1. 'Salvados' (La Sexta): 593.000 / 17,2%
  2. 'El peliculón': 'Gravity' (Antena 3): 430.000 / 14,3%
  3. 'Economia en colors' (TV3): 380.000 / 12,5%
  4. 'La película de la semana': 'Las brujas de Zugarramurdi' (La 1): 346.000 / 11,4%
  5. 'El objetivo de Ana Pastor' (La Sexta): 329.000 / 11,0%

'Salvados' va ser el programa més vist d'aquest diumenge, amb 593.000 espectadors i un 17,2% de quota de pantalla. L'espai de La Sexta es va imposar còmodament a tots els seus rivals, inclòs el 'Telenotícies vespre', que es va emetre més tard de l'habitual a causa de la transmissió del Gran Premi de Mèxic de Fórmula 1. Un cop acabat el programa que presenta Jordi Évole, el lideratge va passar a l'altre canal del grup, Antena 3, que va reunir 430.000 persones i va aconseguir un 14,3% de 'share' amb la pel·lícula 'Gravity', que va liderar fins que es va acabar, prop de la mitjanit.

Mentrestant, a TV3, 'Economia en colors' es quedava amb el seu pitjor resultat fins ara, 380.000 seguidors i un 12,5%, unes xifres que, tot i així, li van permetre ocupar, durant la major part de la nit, la segona posició, per davant de la pel·lícula de La 1 i d''El objetivo' de La Sexta.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3+3/24): 449.000 / 22,3%
  2. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3+3/24): 444.000 / 12,9%
  3. 'Telediario fin de semana 2' (La 1+24 Horas): 356.000 / 10,8%

El 'Telenotícies migdia' va ocupar el segon lloc del dia, per darrere de 'Salvados', i el del vespre va ser tercer. Aquest informatiu va començar a les 21.48 a causa de la Fórmula 1, i això, unit a l'absència del d'Antena 3 pel mateix motiu, va beneficiar la segona edició del 'Telediario', que va liderar entre les 21.00 i les 21.30.

Programes més vistos a la tarda/vespre

  1. 'Multicine 2': 'La otra madre' (Antena 3): 387.000 / 18,5%
  2. 'APM? Extra' (TV3): 319.000 / 14,7%
  3. 'Multicine': El asesino de mi hijo morirá esta noche' (Antena 3): 304.000 / 14,1%

Com és habitual els caps de setmana, Antena 3 va dominar la franja de tarda gràcies al cinema. Aquest lideratge, però, es va acabar a les 20.00 amb l'inici del Gran Premi de Mèxic de Fórmula 1, que tot i així va ser el tercer més vist de l'any en aquesta cadena, amb 251.000 espectadors i un 8,5% de quota, unes xifres més elevades que les de TV3, on la cursa es va quedar amb 242.000 seguidors i un 8,2%. La cadena més vista en aquesta franja va ser La 1, gràcies als 254.000 espectadors i el 10,2% de quota de la pel·lícula 'Los últimos guerreros'.

Programes més vistos al matí/migdia

  1. 'Los Simpsons' (Antena 3): 187.000 / 9,9%
  2. 'Los Simpsons' (Antena 3): 153.000 / 9,3%
  3. 'Corazón fin de semana' (La 1): 147.000 / 7,9%

Canals més vistos del dia

  1. Antena 3: 11,6%
  2. TV3: 9,3%
  3. La 1: 8,3%
  4. La Sexta: 7,8%
  5. Telecinco: 7,7%
  6. Cuatro: 6,8%
  7. FDF: 4,2%
  8. Divinity: 3,8%
  9. Nova: 2,8%
  10. Neox: 2,6%
stats