El Barça-Liverpool lidera el dia des de la televisió de pagament

És el partit de pagament més vist de la temporada, amb gairebé mig milió d'espectadors

El Barça-Liverpool d'aquest dimecres va tenir 493.000 espectadors i una quota de pantalla del 17,4%. Es tracta del millor resultat de la temporada per a un partit de futbol emès a través de canals de pagament (en aquest cas, Movistar Liga de Campeones), i a més va assolir una fita a l'abast de molt pocs esdeveniments: ser l'emissió més vista del dia tot i no emetre's en obert. 

El partit d'anada de les semifinals de la Lliga de Campions va superar, no només el 'Telenotícies vespre', contra el qual competia directament (i que es va haver de conformar amb 437.000 seguidors i un 15,9% de 'share'), sinó també el del migdia, que es va col·locar al segon lloc del rànquing amb 459.000 espectadors i un 26,6%. Pel que fa a les emissions de 'prime time', les que més se li van acostar van ser 'Supervivientes: última hora' (que va reunir 340.000 persones i va fer un 11,6% de quota) i l''APM?' (amb 333.000 espectadors i un 11,3%). Un cop acabat el futbol, el lideratge va ser per a Telecinco, gràcies a les 280.000 persones que van veure 'La que se avecina', que va obtenir un 13,5% de 'share'. 

Fins ara, el partit de futbol més vist de la temporada (deixant de banda els pocs que s'han emès en obert) era el Barça-Madrid de Lliga, que el 28 d'octubre havia aconseguit 426.000 espectadors i un 20,6% de quota a BeIN LaLiga. Pel que fa a la Champions, el rècord el tenia el Manchester United - Barça de l'anada dels quarts de final. Aquell partit, disputat el 10 d'abril, va tenir 408.000 seguidors i un 'share' del 14,7%.