Audiències

'Crackòvia' lidera el dia i '39+1' perd un terç dels espectadors

El debat entre els sis candidats a les eleccions europees es queda amb 113.000 seguidors

'Crackòvia' va ser el programa més vist d'aquest dilluns a Catalunya. Dos dies després que el Barça perdés la Lliga, el programa d'humor esportiu va tenir 529.000 espectadors i un 14,9% de quota de pantalla i va imposar-se sense problemes a tots els seus rivals. En canvi, durant la segona part del 'prime time', TV3 va quedar-se molt lluny del lideratge. El segon capítol de la sèrie '39+1' va tenir 321.000 seguidors i un 10% de quota, la qual cosa suposa un important descens en relació amb les 476.000 persones que va reunir l'estrena, que va arribar al 14,4% de 'share'.

En aquesta franja, la lluita pel lideratge va ser molt ajustada entre tres propostes. La mitjana d'espectadors més elevada va ser per a 'Pesadilla en la cocina', que va aportar 454.000 seguidors i un 14% de quota a La Sexta, i de fet va situar-se al tercer lloc del rànquing diari, just per darrere del 'Telenotícies migdia'. Per la seva banda, la sèrie d'Antena 3 'Velvet' va fer rècord de la temporada amb 452.000 espectadors i un 15,4% de 'share', i va situar-se quarta al global del dia. I a Telecinco, 'Supervivientes' va reunir 417.000 persones i va arribar al 22,5% de quota, segona millor dada del curs. En canvi, '39+1' només va poder lluitar contra 'CSI', que va obtenir 334.000 espectadors i un 9,7% de 'share' a Cuatro.

Pel que fa al debat entre els representants dels sis partits amb representació al Parlament Europeu, va tenir un seguiment molt discret. Entre La 1 i el Canal 24 Horas va sumar un 3,6% de quota i 113.000 espectadors. Aquestes xifres són exactament la meitat de les que va obtenir dijous el cara a cara entre Miguel Arias Cañete i Elena Valenciano.

En el global del dia, Telecinco va ser el canal més vist, gràcies sobretot a les altíssimes quotes que va assolir 'Supervivientes' durant la matinada. Aquestes van ser les deu cadenes amb més audiència:

  1. Telecinco: 15,4%
  2. TV3: 13,1%
  3. Antena 3: 12,3%
  4. La Sexta: 8,0%
  5. Cuatro: 7,1%
  6. La 1: 5,3%
  7. 8TV: 4,7%
  8. Neox: 2,8%
  9. Nova: 2,6%
  10. FDF: 2,5%