Mèdia 29/11/2016

Freixenet no estrenarà cap anunci aquest Nadal

Recupera l'espot de l'any passat, protagonitzat per l'equip espanyol de gimnàstica rítmica

Ara
1 min

BarcelonaEl Nadal del 2016 tindrà anunci de Freixenet, però no serà nou. La marca de cava va anunciar aquest dilluns al vespre que per a la seva campanya d'enguany repetirà el mateix espot que va emetre el 2015, protagonitzat per l'equip espanyol de gimnàstica rítmica. El fet que aquest conjunt aconseguís la medalla de plata als Jocs Olímpics de Rio d'aquest estiu ha portat la companyia a optar per recuperar aquesta campanya, afegint-hi només un nou brindis final on, justament, apareix aquest trofeu.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El president de l'empresa, Josep Lluís Bonet, destaca que aquest ha estat l'any "daurat" d'aquestes gimnastes, i que per aquest motiu la companyia ha decidit que es tornin a convertir en les seves 'bombolles', que ja compleixen 44 anys. Segons els responsables de Freixenet, l'equip que formen Alejandra Quereda, Sandra Aguilar, Lourdes Mohedano, Elena López i Artemi Gavezou i Lidia Redondo representa "el talent, la tenacitat i el treball".

"Estem molt orgullosos de les nostres 'bombolles' i els vam proposar que ho fossin de nou el 2016. És la millor felicitació que podem oferir-los, alhora que elles són la millor representació del que Freixenet persegueix amb els seus caves: recerca de l'excel·lència a còpia de talent, treball i afany d'èxit", explica Freixenet.

A banda de l'espot, dirigit per Kike Maíllo, la campanya d'aquest any inclou un documental dirigit per Jorge Palomar que mostra el procés de preparació de l'equip de gimnàstica rítmica fins al seu èxit olímpic.

stats