Mèdia 26/11/2015

Gimnàstica brillant a l’anunci de Nadal de Freixenet

L'espot submergeix les sis membres de l’equip estatal de gimnàstica rítmica en un mar de bombolles

N.j.
1 min

BarcelonaColors daurats que contrasten amb un fons negre, cintes que giravolten i explosions de purpurina. L’espot de Nadal de Freixenet, que va presentar-se ahir en una première al Museu Marítim de Barcelona, submergeix les sis membres de l’equip estatal de gimnàstica rítmica en un mar de bombolles per anunciar el cava d’aquesta marca. Dirigit per Kike Maíllo, l’anunci mostra la coreografia de les sis gimnastes, que apareixen vestides amb un mallot daurat i es mouen al ritme de la música d’Iván Llopis.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Les sis protagonistes són Alejandra Quereda, Artemi Gavezou, Elena López, Lourdes Mohedano, Sandra Aguilar i Lídia Redondo, que van quedar terceres en la categoria general del Campionat del Món de Stuttgart i participaran en els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro del 2016. Aquest any l’espot ha anat a càrrec de l’agència JWT i porta per títol Brillar. A part de l’anunci, Freixenet també ha elaborat el documental Mereciendo un sueño, que gira al voltant del dia a dia de les esportistes i plasma els seus esforços, les dificultats i els èxits tant en els entrenaments com en les competicions de gimnàstica rítmica.

En poc més d’un minut, l’anunci segueix els moviments sincronitzats de les sis gimnastes i com ballen amb cèrcols, llancen pilotes transparents a l’aire i salten l’una per damunt de l’altra. Com és habitual en els anuncis de Freixenet, les protagonistes acaben amb una copa de cava a la mà per fer el característic brindis i desitjar així bones festes als espectadors.

stats