Mèdia 28/11/2017

L'editorial Meredith tanca un acord per comprar el grup Time per 2.800 milions de dòlars

Està previst que l'operació es tanqui durant el primer trimestre del 2018

Efe
1 min
La revista 'Time' és la capçalera més emblemàtica del grup Time

Nova YorkEl conglomerat de mitjans Meredith Corporation ha tancat un acord per comprar el grup Time en una operació valorada en uns 2.800 milions de dòlars (és a dir, 2.350 milions d'euros). En concret, Meredith pagarà 18,50 dòlars per cada acció de Time, segons ha precisat la companyia en un comunicat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'operació ha estat aprovada unànimement pel consell d'administració de les dues empreses implicades, i s'espera que la compravenda es tanqui durant el primer trimestre de l'any que ve. El grup resultat d'aquesta adquisició tindrà uns ingressos combinats de 4.800 milions de dòlars (més de 4.000 milions d'euros).

"Estem creant un grup de mitjans de primera línia amb gairebé 200 milions de consumidors, i estem posicionats per seguir creixent", afirma Stephen Lacy, conseller delegat de Meredith, que ha destacat també que l'empresa es convertirà en un "poderós negoci digital", amb uns 170 milions d'usuaris únics al mes i més de 10.000 milions de visualitzacions de vídeo anuals.

Meredith, que té la seu a la ciutat de Des Moines, a l'estat nord-americà d'Iowa, edita 26 revistes de cuina, moda, decoració, jardineria, bricolatge i vida familiar, orientades principalment al públic femení. Per la seva banda, Time, que es va separar de Time Warner el 2014, és el grup propietari de capçaleres il·lustres com 'Time', 'Sports Illustrated' o 'People'.

stats