Audiències
Mèdia 12/06/2013

'MasterChef' escala fins al segon lloc del rànquing

El 'Sense ficció' lidera la seva franja, amb el bàsquet com a segona opció

Ara
1 min
'MasterChef' va ser el programa més vist del 'prime time'

BarcelonaEl programa de La 1 'MasterChef' segueix el seu ascens imparable, i aquest dimarts va superar en 100.000 espectadors el rècord d'audiència de la setmana passada. El 'reality' culinari va arribar als 537.000 seguidors i al 18,9% de quota de pantalla, unes xifres que el van convertir en la segona emissió més vista del dia a Catalunya, només per darrere del 'Telenotícies Migdia'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

'MasterChef' va arrasar en la seva franja d'emissió, però durant la primera part del 'prime time' el domini va ser per a TV3, amb el documental 'Univers Guissona'. Aquest treball va atorgar al 'Sense ficció' el sisè millor resultat de la temporada, amb 490.000 espectadors i un 14,6% de 'share'. La segona opció d'aquesta franja va ser el segon partit de la final de la Lliga Endesa de bàsquet entre el Reial Madrid i el Barça Regal, que va tenir 280.000 espectadors i un 9,7% de quota per l'Esport3 –i 78.000 seguidors i un 2,5% 'share' més per Teledeporte–, i va fer pujar el canal esportiu de TVC fins al novè lloc del rànquing.

En el conjunt del dia, TV3 va liderar amb claredat:

  1. TV3: 13,2%
  2. Telecinco. 10,2%
  3. Antena 3: 9,9%
  4. La 1: 9,0%
  5. La Sexta: 6,2%
  6. Cuatro: 4,7%
  7. 8TV: 4,2%
  8. Neox: 3,0%
  9. Esport3: 2,9%
  10. Divinity: 2,6%
stats