Audiències
Mèdia 03/07/2013

'MasterChef' s'acomiada com a líder del dia i amb un 25% de quota

El concurs de La 1 supera en 100.000 persones el seu millor registre i deixa en segon lloc del 'prime time' la pel·lícula de TV3

Ara
2 min

BarcelonaEl gran creixement que havia experimentat durant les últimes setmanes ja feia intuir que 'MasterChef' s'acomiadaria dels espectadors amb un gran registre, però les dades que va obtenir aquest dimarts la final superen segurament la majoria de pronòstics. El concurs culinari de La 1 va ser l'emissió més vista del dia a Catalunya i va superar en més de 100.000 espectadors el rècord de la setmana passada, per enfilar-se fins als 677.000 seguidors, amb una quota de pantalla del 25,3%. L'espai, però, va arribar a un màxim de 781.000 espectadors poc després de la mitjanit, i en els últims minuts, als volts de les 0.30, va superar el 40% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Al conjunt de l'Estat, 'MasterChef' també va aconseguir uns grans resultats: 5.524.000 espectadors –el rècord establert la setmana passada era de 4,1 milions– i una quota mitjana del 33,1%, que el van catapultar també fins a la primera posició del rànquing diari. En aquest cas, la punta d'audiència es va assolir a les 0.31, amb 6,6 milions d'espectadors i un 'share' del 47,6%.

Abans de l'inici de 'MasterChef', el domini del 'prime time' a Catalunya va quedar en mans de la pel·lícula 'No és tan fàcil', que va aportar a TV3 una mitjana de 521.000 espectadors i un 17,1% de quota de pantalla i va mantenir la segona posició de la franja durant l'emissió del concurs. La tercera posició va ser per a Cuatro, amb la sèrie 'Castle', que va tenir 254.000 seguidors i un 8,3% de 'share' i va superar la pel·lícula d'Antena 3 'Un burka por amor', amb 228.000 espectadors i un 7,2% de quota.

En el conjunt del dia, La 1 va aconseguir escalar fins a la segona posició, però TV3 va liderar sense dificultats:

  1. TV3: 15,3%
  2. La 1: 9,8%
  3. Antena 3: 9,6%
  4. Telecinco: 7,0%
  5. Cuatro: 5,9%
  6. La Sexta: 5,6%
  7. 8TV: 3,4%
  8. Clan: 2,8%
  9. Neox: 2,7%
  10. FDF: 2,4%
stats