Mèdia 03/12/2019

Mediapro se'n va d'Atresmedia després d'un clima de distanciament

Es desprèn de les accions que li quedaven arran de la fusió de La Sexta i ingressa 27,5 milions

à.g.
1 min
Jaume Roures, fundador de Mediapro.

BarcelonaLa productora catalana Mediapro ha posat a la venda el total de les accions que tenia d'Atresmedia i que havia obtingut quan el grup liderat per Planeta va absorbir La Sexta per fusionar-la amb Antena 3. Es tracta d'un paquet de més de 7 milions d'accions equivalent a un 3,1% que es podrà col·locar a un preu de 27,5 milions d'euros. La cotització borsària d'Atresmedia ha acusat una baixada sostinguda, en els últims anys, i Roures havia expressat en diverses ocasions que la seva participació en el conglomerat ja no tenia valor estratègic. El 2015, de fet, la companyia liderada per Jaume Roures i Tatxo Benet es desprenia d'un primer paquet del 3,1% d'accions. I fa unes setmanes també va vendre una altra participació, d'una quantitat prou petita –un 1,1%– perquè no calgués notificar-la a la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Mediapro, que hi era a través de la filial Imagina, havia tingut dues cadires al consell d'administració d'Atresmedia, però en els últims temps ja no les ocupava. Un altre motiu de distanciament ha sigut el fet que La Sexta ha deixat de comptar amb Mediapro com a proveïdor de serveis als informatius i diversos programes.

stats