Televisió
Mèdia 10/11/2011

Mercedes també retira la publicitat de 'La Noria' i ja són 24 les marques que se'n desvinculen

Jordi González atura la seva activitat a Twitter

Àlex Gutiérrez M.
1 min
L'entrevista a la mare del Cucova registrar dissabte un 15,1% de quota de pantalla, per sota del partit entre el Reial Madrid i la Reial Societat, amb un 24,6%.

BarcelonaMercedes és l'última marca que se suma al boicot publicitari del programa La Noria, de Telecinco. Amb aquesta, són ja 24 les marques que han demanat explícitament que els seus anuncis no es programin durant l'emissió del programa. A la seva pàgina de Facebook, la marca de cotxes ha volgut deixar clara la seva posició. "La publicitat de Mercedes-Benz Espanya NO estava planificada dins de la programació de La Noria el dia 29 d'octubre. Telecinco la va emetre per decisió pròpia, com passa sovint en aquestes franges horàries. (...) Des de l'empresa es va comunicar a la cadena la petició expressa de no tornar a aparèixer en aquest programa".

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Mercedes se suma així a una petició que també han secundat Campofrío, Bayer, Panrico, Danone, Milner, Puleva, Nestlé, La Razón, Audi, Vodafone, Petcare, El Corte Inglés, Reale Seguros, Ausonia, Loterías y Apuestas del Estado, Chevrolet, Infinity, Banc Sabadell, Fontaneda, Decathlon, Hero, Bimbo i L'Oréal. L'onada de baixes la va disparar l'entrevista que el programa va fer a la mare del Cuco, encobridor del crim de Marta del Castillo.

La polèmica, impulsada a través de les xarxes socials, ha coincidit amb l'aturada de l'activitat del seu presentador, Jordi González, a Twitter. El periodista va tuitejar un lacònic "Twitter OFF" el 4 de novembre i no ha tornat a dir res des d'aleshores. El penúltim tuit també permetia interpretacions en clau de la polèmica: "Quan a un imbècil li assenyalen la lluna, es fixa en el dit". González té més de 99.000 seguidors i mantenia un alt nivell de participació en aquesta xarxa social.

stats