Mèdia 26/04/2019

Movistar llança una nova plataforma de televisió per a no clients dels seus serveis de telefonia

La nova oferta de continguts tindrà un preu mensual de 8 euros

Ara
1 min
Verónica Sánchez i Irene Arcos són les dues dones protagonistes d’aquesta ficció.

BarcelonaMovistar amplia els seus serveis de televisió sota demanda. A partir del juny, l'empresa oferirà a les persones que no utilitzen els seus serveis telefònics la possibilitat accedir als seus continguts televisius –tant els que produeixen ells com els de tercers– a través d'una nova plataforma que tindrà un preu mensual de 8 euros. D'aquesta manera, per consumir el catàleg de sèries i pel·lícules de Movistar+ no serà necessari contractar el telèfon amb l'empresa.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Segons ha detallat la companyia, la nova plataforma sota demanda permetrà als usuaris accedir als continguts originals que s'ofereixen a través dels canals #0, #Vamos, Movistar Series i Movistar Seriemanía, a més d'un catàleg de 300 sèries i documentals, 270 pel·lícules i 60 programes. En canvi no tindran accés a l'oferta 'premium' esportiva.

El president de Movistar, Emilio Gayo, va anunciar aquesta iniciativa en el marc d'una roda de premsa celebrada ahir en què es va donar a conèixer l'estratègia de la companyia per als mesos vinents. Per a Gayo aquesta nova plataforma és una manera d'"universalitzar" la seva televisió de pagament. El president de la telefònica també va explicar que entre els seus objectius es manté l'estrena de 13 sèries pròpies per any.

stats