Audiències
Mèdia 05/06/2013

Nou rècord de 'MasterChef', que lidera el 'prime time'

El 'Sense ficció' calca el resultat de la setmana passada, amb 408.000 espectadors

Ara
2 min

Barcelona'MasterChef' encara no ha tocat sostre. El concurs culinari de La 1 no ha deixat de millorar els seus registres d'audiència des del dia de Sant Jordi, coincidint amb la tercera emissió, i aquest dimarts la novena entrega va millorar en 56.000 persones el rècord de la setmana passada i es va enfilar fins als 437.000 espectadors, amb una quota de pantalla del 15,1%. I no només això: per primera vegada, el format va ser l'emissió més vista del 'prime time' a Catalunya i va arribar a situar-se al quart lloc del rànquing diari, per darrere dels 'Telenotícies' i de 'La Riera', que ocupen un podi exclusivament de TV3.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El programa de Televisió Espanyola va superar, durant l'estona que van coincidir, el 'Sense ficció' de TV3, que amb el documental 'Buit, ple. La ciutat arítmica' va tenir 408.000 espectadors –exactament els mateixos que la setmana passada– i un 12,6% de 'share'. Aquesta emissió va liderar durant els primers minuts, tot i que es va veure amenaçada per l'espai de La Sexta 'El intermedio', que va fer el setè millor resultat de la temporada i va arribar fins als 385.000 seguidors, amb una quota del 12,2%. El bon paper de la cadena es va mantenir durant l'emissió de la pel·lícula 'Ironclad', que amb 345.000 espectadors i un 12,7% de 'share' va ser la principal alternativa a 'MasterChef' durant la segona part de la nit.

Això va situar La Sexta com el quart canal més vist del dia, a poc més d'un punt de distància d'Antena 3 i de Telecinco:

  1. TV3: 14,0%
  2. Telecinco: 9,9%
  3. Antena 3: 9,4%
  4. La Sexta: 8,3%
  5. La 1: 7,8%
  6. Cuatro: 5,1%
  7. 8TV: 3,7%
  8. FDF: 2,9%
  9. Divinity: 2,7%
  10. Neox: 2,7%
stats