Audiències

'Polònia' lidera el dia amb la tercera millor dada de la temporada

'.Cat' perd 250.000 espectadors i deixa escapar el domini de la franja

'Polònia' va ser el programa més vist d'aquest dijous, i malgrat emetre's enmig d'un pont –un mal moment per a les audiències, ja que moltes persones són fora de casa– va aconseguir el tercer resultat més alt de la temporada, amb 703.000 espectadors i un 22,2% de quota de pantalla. La xifra supera fins i tot la de la setmana passada, en què l'espai d'humor va estrenar el nou horari de les 21.55 i va experimentar un creixement d'audiència notable. De fet, només l'estrena de la temporada, el 12 de setembre, i l'especial sobre la consulta, el 19 de desembre, van aconseguir més bones dades que l'emissió d'aquesta setmana.

En canvi, la segona entrega del '.Cat' es va quedar molt lluny de les xifres de l'estrena, i dels 582.000 espectadors que van veure el primer programa –que va incloure una entrevista a Artur Mas– ha passat a 326.000 en aquesta segona setmana, 256.000 menys. Això va deixar l'espai que presenta Ariadna Oltra amb un 11,3% de 'share' al sisè lloc del rànquing diari, però no li va permetre liderar la seva franja, tot i que de fet cap de les opcions de la segona part del 'prime time' va aconseguir destacar. 'El jefe infiltrado', a La Sexta; 'Intelligence', a Telecinco, i la pel·lícula 'La jungla 2', a Antena 3, són algunes de les propostes amb què va haver de competir el '.Cat', i totes van liderar durant alguns minuts però no van aconseguir consolidar-se en la primera posició.

Pel que fa al partit de l'Europa League entre el València i el Sevilla, va ser la quarta emissió més vista del dia i va aportar a Cuatro 434.000 espectadors i un 14,4% de quota mitjana. Durant els minuts finals, en què va superar de llarg el mig milió de seguidors, va arribar a ser l'opció més vista.

En el rànquing de cadenes, Antena 3 va ocupar la primera posició gràcies sobretot al cinema de la tarda. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

  1. Antena 3: 11,2%
  2. TV3: 10,7%
  3. La 1: 8,4%
  4. Cuatro: 7,7%
  5. Telecinco: 7,6%
  6. La Sexta: 6,0%
  7. FDF: 3,4%
  8. Nova: 3,4%
  9. 8TV: 2,6%
  10. Neox: 2,5%