NOVA ETAPA DEL SEGON CANAL DE TV3
Mèdia 04/04/2011

'Pop ràpid', la nova 'sitcom' del 33

La vida del modern és molt dura, i a Pop ràpid volen riure-se'n una estona. La nova sitcom del 33 aprofita per repassar el més interessant de la puixant escena musical del país.

àlex Gutiérrez M.
2 min
Un aparent acord de sol major en una guitarra Fender. Són els Frederics, banda (de moment) fictícia interpretada per Alain Hernández i Francesc Ferrer.

Barcelona.The Frederics toquen pop ràpid, però són lents a assolir l'èxit: es passen les hores al bar Estraperlo, maldant per integrant-se a l'escena moderniqui del país i mirant d'aconseguir fer-hi una actuació. Aquest és el punt de partida de Pop ràpid , la nova sitcom del 33 que s'estrena divendres (però que ja es pot veure per internet). Humor i actuacions de bandes reals del panorama musical català són els dos ingredients bàsics d'un còctel que inequívocament arrossega el regust de les saxones Els joves o Flight of the conchords .

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquesta mirada irònica a l'entorn de la modernitat cultural i musical la signa Marc Creuhet, que és qui ha dirigit la sèrie, amb els actors Francesc Ferrer, Alain Hernández, Betsy Túnez, Anna Bertran, Xesc Cabot, Sergi Torrecilla, Mike Esparbé, Laya Martí o David Verdaguer com a principals intèrprets. El micromón del bar Estraperlo serveix per retratar una galeria d'ànimes impossibles: un okupa a temps parcial, una aspirant a actriu o un bàrman psicòleg. Creuhet defensa que, més enllà dels tòpics i els referents, els personatges "parlen de conflictes universals".

Una aposta del 33

Amb Pop ràpid , el 33 fa una declaració d'intencions sobre com entén que ha de ser aquesta nova etapa del canal centrada ja totalment a l'entorn de la cultura. "A diferència de les produccions de ficció que fem per a TV3, per a tota la família, amb aquesta sèrie ens dirigim a un públic molt específic, i espero que això també marqui un nou camí", explica el cap de dramàtics de TVC, Jordi Roure.

A banda de segmentar el públic per edat, hi ha també la voluntat de trobar un llenguatge nou. "Les velles concepcions de posar un concert o un videoclip han passat de moda. Creiem que la música ha de tenir darrere un discurs", explicava Lluís Cuevas, cap de programes culturals i especials de TVC.

Altres pròximes estrenes del canal inclouen els espais Fotografies , Generació digital o la nova entrega de Km33 .

stats