Publicitat
Publicitat

Saludant el 2016 amb transparències i sostens

L’adagi menys és més té aplicacions sorprenents. L’any passat, Cristina Pedroche (02) va aconseguir donar una tretzena campanada quan va presentar el programa amb un vestit de transparències acusades, que deixaven veure les calces, negres. No va trencar el regnat de La 1, que acostuma a rebentar audímetres, però sí que va obtenir els millors resultats per a La Sexta. El premi: una promoció, ja que enguany (01) va repetir com a mestra de cerimònies, però des del primer canal del grup, Antena 3, amb més potencials espectadors. Les audiències no se sabran fins avui al matí, però enguany va haver de repartir el focus: Mediaset va jugar fort les seves cartes i va oferir un pòquer de presentadors en roba interior vermella. Es tractava de la presentadora de Cámbiame, Marta Torné, i els tres coaches del programa, que van marcar tipus per acomiadar el 2015 (04).

Mentrestant, a la cadena rival, Pedroche lluïa un vestit que aprofundia en el concepte de multitransparència. El seu modelet, dissenyat per Hervé Moreau per a Pronovias, era una peça d’orfebreria que ha necessitat, segons la casa de moda, més de 350 hores de feina.

Tot això s’ho miraven des de la relativa comoditat del lideratge assegurat els incombustibles Ramón García i Anne Igartiburu (03). L’únic dubte era si el presentador trauria de les golfes la seva ja mítica capa. I sí. TVE s’havia assegurat un plus d’interès convidant, uns dies abans, Igartiburu al programa de Bertín Osborne, En tu casa o en la mía, per a una ronda de confessions més o menys íntimes.

Amb aquest taulell de joc, les campanades de La Sexta (Alberto Chicote i Andrea Ropero) i les de TV3 (05) (Chenoa i Àngel Llàcer) van ser una lliçó de discreció. I l’humor el va aportar Canal Sur, que ironitzava sobre el seu fiasco de l’any passat i va oferir unes campanades amb només tres grans de raïm.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT