Audiències
Mèdia 14/09/2013

TV3, líder del 'prime time' amb el 'Zona zàping' i la pel·lícula 'Robin Hood'

Les novetats d'Antena 3 no aconsegueixen derrotar 'Sálvame deluxe'

Ara
2 min
El 'Zona zàping' estrena la temporada celebrant els 30 anys de TV3

BarcelonaEl 'Zona zàping' va ser el programa més vist del 'prime time' d'aquest divendres a Catalunya. L'edició especial del programa esportiu, que iniciava la temporada amb un homenatge als trenta anys de TV3, va tenir 455.000 espectadors i un 16,4% de quota de pantalla, i va ser la tercera emissió més vista del dia, per darrere del 'Telenotícies Migdia' i de 'La Riera', que va tancar la setmana amb 480.000 seguidors i un 'share' del 24,4%.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A la segona part del 'prime time', TV3 va mantenir el domini gràcies a la pel·lícula 'Robin Hood', que va reunir 380.000 persones i va assolir una quota del 16,7%. El film va liderar durant tota l'emissió, però amb un avantatge molt reduït sobre el programa de Telecinco 'Sálvame deluxe'. L'espai que presenta Jorge Javier Vázquez va tenir una mitjana de 254.000 espectadors i un 13,7% de 'share', tot i que les seves xifres es van veure perjudicades per la durada més llarga de l'emissió.

De fet, 'Sálvame deluxe' va tenir una xifra d'espectadors inferior a la de 'Por arte de magia', que es va estrenar a Antena 3 amb 262.000 seguidors, però en canvi el programa de Telecinco va situar-se clarament per davant en tot moment. De fet, l'espai que presenta Anna Simón va quedar-se amb una quota més baixa, del 10%. Tampoc li va poder fer ombra l'altra novetat del canal d'Atresmedia, 'Los mayores gamberros', que va reunir 241.000 persones, amb un 8,5% de 'share'.

També va fer un bon paper Cuatro, que amb la pel·lícula 'Shrek Tercero' va tenir 262.000 espectadors i va un 9,5% de quota, de manera que va ser la segona opció durant la primera part de la franja.

El rànquing de cadenes el va encapçalar sense problemes TV3:

  1. TV3: 16,6%
  2. Telecinco: 11,2%
  3. Antena 3: 9,2%
  4. La 1: 6,0%
  5. Cuatro: 5,6%
  6. 8TV: 5,3%
  7. La Sexta: 5,2%
  8. Nitro: 3,2%
  9. Divinity: 3,0%
  10. Boing: 2,0%
stats