Mèdia 02/12/2019

TV3 s'endú l'audiència a comprar al mercat

La docusèrie 'Gent de mercats' arriba demà al canal públic

à.g.
1 min
TV3 s'endú l'audiència a comprar de mercat

BarcelonaTV3 estrena aquest dimarts, a les 22.55 h, la docusèrie Gent de mercats. Dirigit per Tana Collados, l'especialista de gastronomia als informatius de TV3, el programa explora el dia a dia d'aquest microcosmos que són els mercats municipals de Catalunya. Des dels bars fins a les entranyes, la sèrie entrevista alguns dels perfils que fan funcionar aquesta forma de comerç que resisteix els embats de les grans superfícies. El to és positiu, com correspon a un programa que té el suport de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona, Mercabarna, el Mercat Central de Reus, les diputacions de Barcelona i Tarragona i els Ajuntaments de Tortosa i Vilanova i la Geltrú.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El primer capítol comença amb un grup de zumba al Mercat del Carmel de Barcelona: un dia a la setmana, durant el descans del migdia, paradistes de totes les edats s'apleguen per posar-se en forma i ballar. El públic coneixerà també el peixater Xavi Arbolí, del Mercat de l'Estrella de Barcelona, i podrà ensumar, metafòricament, la terregada, que és com s'anomena la botifarra inventada a Terrassa i que es ven al Mercat de la Independència.

Collados és una veterana de la gastronomia en pantalla. A banda de la seva tasca als informatius, ha signat 30 minuts com Mercats oberts, Boqueria, un mercat retratat, Ambaixadors de gust i Mediterrània, la mar de conflictes. També ha dirigit el programa de TV3 Cuines i la revista gastronòmica Al vostre gust.

stats