Mèdia 24/01/2012

Orange assegura que el servei de dades mòbils ja funciona amb normalitat a Barcelona i l'àrea metropolitana

Una incidència ha deixat sense servei aquest matí els usuaris d'aquesta zona. Els afectats es queixen de la manca de cobertura i de diverses caigudes puntuals dels serveis de dades els darrers dies

Ara
1 min

BarcelonaOrange ha informat a través del seu compte a Twitter que la incidència que aquest matí ha deixat sense servei de dades mòbils els usuaris de Barcelona i la seva àrea metropolitana ja ha quedat solucionada. La companyia demana als usuaris que informin de la continuïtat del problema, si es dóna el cas.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquest matí, Orange Espanya ha informat a través del seu compte a Twitter d'un problema que ha ocasionat la caiguda del servei. Fonts de la companyia han informat al Canal PDA de l'Economista que podria quedar solucionada abans de les 11.45 horesEconomista. Pel que sembla, el problema s'hauria originat a causa d'una incidència en les instal·lacions de la companyia que donen servei a la zona de Catalunya, situades al barri de la Sagrera de Barcelona.

No obstant, diversos usuaris s'han queixat aquest matí al compte a Twitter i al fòrum online de la companyiaonline de la manca de cobertura en general i de reiterades caigudes dels serveis de dades els darrers dies. Asseguren que no es tracta d'un problema "puntual" d'avui.

De fet, la mateixa companyia va reconèixer en el fòrum online una caiguda del servei aquest dillunsonline. No obstant, en el mateix missatge, emès a les 18.16 hores, asseguraven que la incidència havia quedat resolta.

Els usuaris reclamen compensacions econòmiques per les reiterades fallades del servei.

stats