TECNOLOGIA
Mèdia 19/10/2011

Twitter prepara nous formats publicitaris

Formats 'rich media' i anuncis basats en fotos i vídeos als 'timelines' s'introduïran en els propers mesos per rendibilitzar la xarxa social

Ara
1 min

BarcelonaTwitter llençarà aviat nous formats publicitaris per tal de rendibilitzar el servei, segons ha declarat el conseller delegat de la companyia, Dick Costolo. Entre els nous formats que estudia hi ha anuncis basats en fotos i vídeos que apareixeran als timelines o formats rich media.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

“Tot anirà evolucionant segons vagin reaccionant els usuaris”, va precisar Costolo. D'aquesta manera deixava clar que la monetització és important, però que la xarxa social no emprenyarà els tuitaires només per aconseguir més ingressos publicitaris.

Costolo ha elogiat el funcionament dels tweets patrocinats, que van llençar fa un any i marxen millor del que havien imaginat en un principi, ha dit. En els darrers mesos, Twitter ha engegat també els tuits patrocinats dins els timelines gràcies a aplicacions de tercers com HootSuite.

stats