Audiències
Mèdia 09/02/2012

Antena 3 domina el 'prime time' amb 'El hormiguero' i 'Con el culo al aire'

El documental de TV3 'Això no funciona... o potser sí?' ocupa el segon lloc de la nit, amb 335.000 espectadors

Ara
2 min
Pablo Motos presenta 'El hormiguero'

BarcelonaAntena 3 va ser la clara dominadora del 'prime time' d'aquest dimecres i va liderar la franja gràcies a 'El hormiguero' i 'Con el culo al aire'. El programa que presenta Pablo Motos va arribar als 408.000 espectadors (un 13,3% de quota de pantalla) i va convertir-se en l'espai més vist de la nit, mentre que la sèrie que protagonitza Paco Tous, tot i perdre gairebé 100.000 espectadors respecte a l'estrena de la setmana passada, va reunir 373.000 catalans i va dominar la franja, amb un 'share' del 14%.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La principal alternativa a Antena 3 va ser TV3, que va situar el documental 'Això no funciona... o potser sí?' com la segona opció de la nit, amb 335.000 seguidors i un 11% de quota. L'estrena de la sèrie 'Alcatraz', a La Sexta, també va obtenir un bon resultat, i amb 322.000 espectadors i un 'share' de l'11,1% va convertir-se en el tercer espai més vist de la franja. En canvi, l'aposta de Telecinco, que va traslladar excepcionalment el concurs de talents 'Tú sí que vales' a dimecres, no va sortir bé. Els 250.000 catalans que el van veure suposen el pitjor registre de la temporada per al programa.

Més enllà del 'prime time', el 'Telenotícies migdia' de TV3 va ser el programa més vist del dia, amb 675.000 espectadors i un 'share' del 30,4%. En segon lloc va situar-se 'La Riera', que va reunir 484.000 catalans, i la tercera posició va ser per al 'Telenotícies vespre', que es va veure clarament perjudicat per l'emissió, a la mateixa hora, del partit entre el Barça i el València per Canal + 1 i es va quedar amb 478.000 espectadors. Això va permetre que TV3 liderés la jornada, amb una quota mitjana del 15,2%. Telecinco, amb un 11,7%, va ocupar el segon lloc, i Antena 3 va ser tercera amb un 11,3% de 'share'.

stats