Audiències
Mèdia 28/12/2011

L''APM?' tanca l'any amb més de 750.000 espectadors

L'espai de zàping lidera el dia amb prop del 25% de 'share'. TV3 encapçala també la resta del 'prime time' amb l'espectacle del Tricicle 'Garrick'

Ara
1 min
L''APM?' va ser el programa més vist d'aquest dimarts

BarcelonaL'APM? va tancar aquest dimarts el 2011 amb un dels millors resultats d'aquesta temporada, els quals li van permetre mantenir-se còmodament al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia. L'espai de zàping va arribar als 753.000 espectadors i va obtenir un 24,6% de quota de pantalla, la més alta del curs fins ara.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

TV3 va mantenir el lideratge en la resta del prime time amb l'emissió de Garrick. L'espectacle del Tricicle va reunir 440.000 catalans –un 16% de share– i va imposar-se a la resta d'opcions de la seva franja, especialment, l'estrena de la minisèrie de Telecinco Rocío Durcal. Volver a verte, que repassa la vida de l'actriu i cantant i que va convertir-se en la segona opció del prime time, amb 326.000 seguidors i una quota de l'11,6%.

Tot i ocupar les cinc primeres posicions del rànquing de programes –amb l'APM?, el Telenotícies migdia, el Telenotícies vespre, Garrick i el Telenotícies comarques– TV3 no va poder tancar el dia com a líder. La cadena pública va tenir una quota mitjana del 12,2% i va quedar lleugerament per sota del 12,4% de Telecinco.

stats