Audiències
Mèdia 19/03/2012

'Aída' lidera el 'prime time' per davant de 'Misión imposible 3' i el '30 minuts'

La temporada de Fórmula 1 arrenca amb 171.000 espectadors a TV3 i 99.000 a Antena 3

Ara
1 min

BarcelonaTelecinco va ser la cadena més vista d'aquest diumenge a la nit. La sèrie 'Aída', amb 502.000 espectadors i un 16,6% de quota de pantalla, va ser l'opció prioritària dels catalans en aquesta franja –i el tercer programa més vist del dia–, i va tenir més seguiment que la pel·lícula 'Misión imposible 3' –que va aportar 498.000 persones i un 18,8% de 'share' a La 1– i que el '30 minuts' de TV3, que va quedar-se amb 486.000 espectadors i un 14,9% de quota.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

TV3, però, va situar el 'Telenotícies vespre' com l'espai més seguit de la jornada, amb 641.000 espectadors, i l''APM? Extra' en el segon lloc, amb 514.000. A més, gràcies a la Fórmula 1, també va liderar a primera hora del matí. El Gran Premi d'Austràlia va tenir, en directe, 171.000 seguidors a través de TV3 (42,9% de quota) i 99.000 per Antena 3 (24,8%). La redifusió del migdia, en canvi, va tenir més èxit a Antena 3: la cadena de Planeta va reunir 164.000 catalans davant la repetició de la cursa, que va començar a les 13.15, mentre que TV3, que la va oferir a les 12.00, va aconseguir només 130.000 espectadors.

Amb tot, TV3 va ser la cadena més vista del dia, amb un 'share' mitjà de l'11,9%, seguida d'Antena 3 amb un 11,6% i La 1 amb un 11,3%

stats