Mèdia 17/05/2021

El Barça triomfa al camp i a la televisió

Les celebracions del títol van registrar una audiència de 793.000 espectadors, mentre que el partit va arribar als 778.000

A.P.
1 min
Barça femení guanyadores per la Champions

BarcelonaLa victòria del Barça davant del Chelsea a la final de la Lliga de Campions ha demostrat que els espectadors tenen interès per l'esport femení. L'emissió simultània de la final a través de TV3 i l'Esport3 va registrar dades rècord per a un partit de futbol femení de clubs. La televisió pública catalana va ser la cadena més vista del dia amb un 13,4% de quota de pantalla i va liderar el rànquing dels programes més vistos del dia gràcies al partit.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Les celebracions de la victòria –el postpartit– van ser la part de la retransmissió que va atreure més públic. Va ser l'espai més vist del dia i, sumant-hi les dades de TV3 i l'Esport3, va tenir una mitjana de 793.000 espectadors i una quota de pantalla del 29,3%. La segona posició del dia l'ocupa el partit, que va arribar als 778.000 espectadors i un share del 28,4%. A més, l'enfrontament va tenir una audiència acumulada d’1.670.000 espectadors. Amb aquestes dades, la retransmissió del partit treu un avantatge de més de 300.000 espectadors al tercer espai més vist del dia, el Telenotícies migdia (456.000 espectadors i una quota del 28,4%).

A més de dominar les emissions televisives, el partit també va tenir un ampli seguiment a través de la web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). El directe va registrar 39.400 usuaris únics –és l’emissió de TV3 més vista en directe per internet de la setmana– i durant el partit es va assolir l'audiència més alta de la setmana al portal de la CCMA.

stats