Mèdia 23/02/2021

El confinament situa el consum televisiu en 31 hores setmanals per persona

Un estudi de Disney+ assenyala que alguns dels enquestats confessen mirar la televisió quan haurien d'estar treballant

A.P.
1 min
'Padre de familia' és el contingut preferit de Disney+ pels espectadors homes

La pandèmia i el confinament han tingut un impacte directe en el consum de televisió i continguts online. Segons un estudi fet per Disney+, i que ha publicat coincidint amb el llançament del seu canal Star, els usuaris dediquen una mitjana de 31 hores setmanals a mirar la televisió. L'estudi també remarca que els homes dediquen cinc hores més a aquesta activitat que les dones, amb 30 hores d'ells per 25 d'elles.

A aquest nombre d'hores hi contribueix també el teletreball, ja que un 27% dels participants en l'estudi reconeixen que miren la televisió durant hores en què haurien d'estar treballant. Quan es tracta de triar continguts, molts d'aquests usuaris opten per recuperar sèries i pel·lícules que ja havien vist. Un 64% dels enquestats asseguren que han aprofitat el confinament per revisionar sèries, mentre que un 43% reconeixen que la "nostàlgia" ha sigut un factor decisiu a l'hora de triar contingut. Dels productes que ofereix Disney+, el preferit dels homes és Padre de familia i el de les dones Mujeres desesperadas.

El mes passat la companyia d'anàlisi de dades J.D. Power assenyalava que des que va començar la pandèmia el pressupost familiar dedicat als serveis de streaming ha augmentat en un 24%. Per exemple, i de mitjana, un nord-americà dedica 47 euros mensuals a subscripcions a plataformes.

stats