Televisió
Mèdia 10/10/2013

Els creadors de 'Breaking bad' van rebutjar una oferta de 75 milions de dòlars per allargar la sèrie

Dremworks volia crear 30 microepisodis extres per al mòbil, però els productors no van voler pervertir la ficció

Efe
1 min
'Breaking bad' s'ha acomiadat definitivament aquest diumenge

CanesEl conseller delegat de Dreamworks, Jeffrey Katzenberg, va arribar a oferir 75 milions de dòlars −més de 55 milions d'euros− als creadors de la sèrie 'Breaking bad' perquè en rodessin tres capítols addicionals, però la proposta va ser rebutjada. El mateix Katzenberg ho ha explicat en una conferència celebrada en el marc del MIPCOM, el mercat audiovisual de Canes, en què ha detallat que la seva intenció era que cadascun d'aquests episodis extres es dividís en parts de sis minuts. En total, doncs, haurien estat 30 petits fragments que s'haurien pogut veure a través de dispositius mòbils previ pagament. "No tinc cap dubte que hi hauria sis, set, vuit milions de persones que comprarien aquests episodis i que al migdia, quan sortissin, tothom els estaria esperant", ha explicat Katzenberg.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Segons ell, la proposta se li va acudir sis setmanes abans del final de la sèrie, i tot i que va ser rebutjada pels seus productors, que no van voler pervertir la ficció per motius econòmics, Katzenberg assegura que hi ha un important nínxol de mercat per a aquest tipus de formats. Els temps d'espera, diu, han desaparegut, i ara la gent els aprofita per distreure's amb els telèfons mòbils, per la qual cosa oferir continguts de qualitat per a aquests moments és una via que s'hauria d'explorar. "Com més gran sigui la qualitat dels continguts que omple aquests moments, més pagarà la gent", ha afegit el directiu.

stats