TV3 s'imposa amb contundència en la batalla dels debats electorals

El de La Sexta va tenir 1,1 milions de seguidors a tot Espanya

El debat electoral de TV3 ha estat, amb diferència, el més vist dels quatre que s'han emès per televisió durant la primera setmana de campanya. El programa moderat per Mònica Terribas, que va comptar amb els caps de llista de les set candidatures que es presenten a les eleccions del 27-S, va tenir 610.000 espectadors i un 22,3% de quota de pantalla, i va liderar l'audiència del 'prime time' de diumenge.

El segon lloc l'ocupa el de 8TV, que dijous  va aconseguir 376.000 seguidors i un 13,5% amb un programa en què Antonio Baños, de la CUP, va ser l'únic cap de llista absent. L'espai presentat per Josep Cuní va plantar cara a 'Gran Hermano', va derrotar 'Polònia' i només va cedir davant de l'Espanya-França de bàsquet. A la mateixa hora, La 1 oferia el seu propi debat, en què Baños va ser l'únic cap de llista present. El programa va passar desapercebut, amb 107.000 espectadors i un 3,9%.

Pel que fa al que va emetre dissabte La Sexta, també amb tots els números u, va tenir 266.000 seguidors i un 11,2%. Això el va deixar just per darrere d''Oh happy day' –que  va estrenar la tercera temporada amb 293.000 espectadors i un 12,2%– però lluny de les pel·lícules de Telecinco i Antena 3, que es van disputar el lideratge de la nit amb 339.000 i 334.000 seguidors, respectivament.

El debat moderat per Ana Pastor es va emetre a tot l'Estat, i en total va sumar 1.101.000 espectadors, amb un 'share' del 8,2%. TVE també va oferir el seu al conjunt d'Espanya, tot i que per un canal minoritari com el 24 Horas, i es va quedar amb 68.000 persones, és a dir, un 0,4% de quota.

Més continguts de