Mèdia 26/04/2018

El director de #0 alerta sobre la “sobreoferta” de sèries

Fernando Jerez aposta per la innovació en formats d'entreteniment

A.p.
2 min
El director de #0 alerta sobre la “sobreoferta” de sèries

BarcelonaLa diversificació de productes és un dels fils conductors de la programació que està construint el canal #0. A part del nou espai de Joaquín Reyes i Ernesto Sevilla, aquest any la cadena ha tornat a demostrar la seva aposta per l’entreteniment i l’humor amb l’estrena del talent 'Fama, ¡a bailar!' i 'WifiLeaks', amb Patricia Conde i Ángel Martín al capdavant. El canal, que va néixer fa dos anys, ha prioritzat aquest tipus d’espai per davant de la ficció. El motiu és, en part, “la sobreoferta total” de sèries present en altres canals, segons confessa el director del canal, Fernando Jerez, tot i que reconeix que la ficció televisiva està vivint una edat d’or.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Per al director, la proliferació de sèries dona lloc a “un consumidor aclaparat i superselectiu que no donarà una altra oportunitat a una sèrie que no el sedueixi amb el primer capítol”.

Segons Jerez, la febre per les sèries també reverteix en una indústria “poc selectiva” que produeix moltes ficcions que, al seu parer, són prescindibles i que dificulten que altres produccions “tinguin més focus i un desenvolupament més interessant”. En aquest context d’exuberància, Jerez troba a faltar més risc en l’àmbit de l’entreteniment, tant a nivell nacional com internacional. “És necessari un relleu de les marques tradicionals, que s’incorporin nous formats potents”, explica el director de #0, que assegura que un dels objectius del canal ha sigut, precisament, arriscar amb propostes innovadores. En aquest sentit, el director destaca, a més dels programes d’humor com 'La resistencia' i 'Ilustres ignorantes', l’espai 'Radio Gaga', que ha sigut alabat per la crítica per la seva sensibilitat.

stats