'El hormiguero' fa el tercer millor resultat històric a Espanya amb la visita d'Abascal

L'entrevista al líder de Vox va superar els 4 milions d'espectadors a l'Estat

La polèmica visita del president de Vox, Santiago Abascal, a 'El hormiguero' va ser un èxit rotund d'audiència a Espanya: el programa d'Antena 3 va aconseguir 4.049.000 espectadors i un 23,5% de quota de pantalla, unes xifres que no només li van permetre liderar el dia, sinó que, a més, representen el tercer millor resultat dels tretze anys d'història del format, comptant l'etapa a Cuatro (2006-2011) i l'actual a Antena 3. 

En tot aquest temps, només les entrevistes a Isabel Pantoja el 2017 (que va reunir  4.783.000 persones) i a Bertín Osborne el 2015 (4.172.000) havien tingut una audiència més elevada. I, de fet, en quota de pantalla Abascal ocupa el segon lloc, per darrere del 23,8% que va aconseguir Pantoja. 

En el cas de Catalunya les xifres no són tan extraordinàries, però tot i així l'entrevista al polític d'extrema dreta va donar un fort impuls a 'El hormiguero', que va marcar el tercer resultat més alt del 2019: 401.000 seguidors i un 14,3% de 'share'. Es tracta, això sí, de la quota de pantalla més alta per al programa des del març del 2018. 

Tot i així, l'espai que presenta Pablo Motos no va tenir res a fer contra el 'Polònia'. El programa de TV3, (que, precisament, va incloure un gag que parodiava la visita d'Abascal a 'El hormiguero') va batre el seu rècord de la temporada, amb 652.000 espectadors i un 23,4% de quota de pantalla, i va ser l'emissió més vista de la jornada. De fet, 'El hormiguero' no va poder ocupar ni tan sols el segon lloc de la franja, que va ser per a 'Gran Hermano VIP: express'. L'hora prèvia del 'reality' de Telecinco va arribar al 17,2% de 'share', amb 472.000 seguidors, rècord del curs.