El 'Sense ficció' sobre el líder de Vox es converteix en el tercer més vist de l'any

Va superar els 700.000 espectadors i el 25% de 'share'

El documental 'Vox: la ambición de Santiago Abascal' va aconseguir aquest dimarts 712.000 espectadors i una quota de pantalla del 25,8%. Aquestes xifres el converteixen no només en l'emissió més vista del dia a Catalunya sinó també en el tercer 'Sense ficció' més vist d'aquest any: només el superen '1-O' i '20-S', els dos documentals amb més audiència de la història del programa, que van superar el milió de seguidors. 

Per fi TV3 s’atreveix amb Vox

La direcció de TV3 va decidir a última hora, dilluns a la nit, emetre aquest reportatge. Inicialment estava previst oferir el documental 'A punt de fer tard', centrat en el canvi climàtic (que també es va emetre, però a les 23.10 hores), però la irrupció de Vox al Parlament andalús, amb 12 diputats, després de les eleccions de diumenge va propiciar aquest canvi de plans, que l'audiència ha aplaudit. 

'Vox: la ambición de Santiago Abascal' és una producció de la televisió pública basca, ETB, que l'havia estrenat diumenge dins del programa de reportatges '360º', que presenta Eider Hurtado. El programa fa un retrat del president de Vox, Santiago Abascal, i explora els vincles d'aquesta formació amb altres organitzacions d'extrema dreta i les seves vies de finançament. 

Més continguts de