Mèdia 05/05/2016

TV3 punxa amb l'estrena de 'Generació selfie'

L'embaràs de Samanta Villar triomfa a Cuatro i 'MasterChef' lidera la nit amb rècord

Ara
1 min
L'estrena de 'Generació selfie' va tenir 201.000 espectadors

BarcelonaL'estrena de 'Generació selfie' es va quedar aquest dimecres amb un resultat molt baix a TV3. El nou programa que retrata el dia a dia dels joves catalans es va quedar amb 201.000 espectadors i un discretíssim 7% de quota de pantalla, i es va haver de conformar amb el cinquè lloc de la seva franja d'emissió.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En canvi, l'altra estrena de la nit, '9 meses con Samanta', en què Samanta Villar fa el seguiment del seu embaràs, va aportar a Cuartro 304.000 espectadors i un 10,8% de 'share', unes xifres que van impulsar una cadena que sol situar la seva audiència mitjana a l'entorn del 7%. De fet, el 'reality' va lluitar de tu a tu amb la sèrie d'Antena 3 'Vis a vis', que va reunir 285.000 persones i va fer una quota del 10,9%.

El domini de la nit, però, va ser clar per a 'MasterChef', que va batre el seu rècord de la temporada amb 508.000 espectadors i un notable 20,8% de 'share'. El concurs de cuina de La 1 va ocupar el segon lloc del dia. L'altra oferta de 'prime time' que va superar 'Generació selfie' va ser la pel·lícula 'Non-stop (Sin escalas)', que va aportar a Telecinco 343.000 espectadors i una quota del 14,5%.

Aquests van ser els cinc programes més vistos d'aquest dimecres a Catalunya:

  1. 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 556.000 / 29,9%
  2. 'MasterChef' (La 1): 508.000 / 20,8%
  3. 'La Riera' (TV3): 427.000 / 25,1%
  4. 'Telenotícies vespre' (TV3+3/24): 416.000 / 16,0%
  5. 'Telenotícies comarques' (TV3): 377.000 / 22,9%
stats