Grups audiovisuals
Mèdia 06/03/2013

El grup Antena 3 passa a anomenar-se Atresmedia

Aquest dimecres al migdia ha estrenat la nova imatge corporativa

Ara
1 min

BarcelonaEl grup Antena 3 ha estrenat aquest dimecres a les 15.00 la seva nova identitat corporativa sota el nom d'Atresmedia. Segons ha informat el grup en un comunicat, la companyia mantindrà "la identitat corporativa de les seves grans marques" però adoptarà "una nova arquitectura global per seguir consolidant el seu coneixement com a grup". La nota explica que Atresmedia és "el resultat de l'evolució de la companyia de comunicació privada més gran d'Espanya", i remarca que es tracta del grup "líder de la comunicació" a l'Estat i "referent en tots els sectors en què opera", que inclouen la televisió, la ràdio, l'entorn multimèdia, la publicitat el cinema i l'organització d'esdeveniments.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Per això, Atresmedia es dividirà en cinc grans àrees d'activitat: Televisió (de la qual formaran part els vuit canals del grup: Antena 3, La Sexta, Neox, Nova, Nitro, La Sexta 3, i Xplora, a més de GolT, que funciona en règim de lloguer), Ràdio (amb les emissores Onda Cero, Europa FM i Onda Melodía), Digital, Publicitat i Cinema.

El canvi de denominació del grup va associat també a una nova imatge corporativa, que s'ha presentat aquest dimecres al migdia als informatius d'Antena 3 i La Sexta. La imatge, creada pel cap d'Imatge i Creativitat del grup, Juan Ramón Martín Muñoz, parteix d'un número 3, format per diversos triangles en tons de taronja, tot i que és adaptable a altres colors en funció de les diferents àrees d'activitat.

stats