Publicitat
Publicitat

AUDIÈNCIES

El '30 minuts' conquereix el 'prime time'

El programa de TV3 explorava el món dels 'youtubers'

L'exploració que el '30 minuts' va fer sobre el món dels 'youtubers' va ser la proposta de 'prime time' més seguida del diumenge. El reportatge, que mostrava el fanatisme creixent a l'entorn d'aquests 'influencers', va interessar a 336.000 espectadors i va aconseguir una quota de pantalla del 13,3%. La segona opció més seguida va ser la comèdia 'R2sacón', emesa per La1. La pel·lícula va fer un 12,0% de 'share' i va convèncer 297.000 espectadors. 

Pel que fa a les cadenes més vistes, Antena 3 torna a ocupar la primera posició gràcies al bon rendiment de la seva programació cinematogràfica i el seu informatiu dels vespres. Els telefilms de la cadena ocupen la quart i la sisena posició del dia. 

Postveritat

Més continguts de

Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT