Audiències
Mèdia 10/09/2012

El '30 minuts' obre la temporada i domina el 'prime time'

El 'Telenotícies vespre', líder del dia per davant de la Fórmula 1

Ara
1 min

BarcelonaTV3 va inaugurar aquest diumenge una nova temporada del '30 minuts' amb l'emissió de l'impactant reportatge 'Entrevistes abans de l'execució', i l'audiència va renovar-li la confiança que ja havia demostrat durant les últimes temporades. L'espai de reportatges va ser el més vist del 'prime time', amb 457.000 espectadors i una quota de pantalla del 16,6%, unes dades que, a més, el situen al tercer lloc del rànquing diari.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La segona opció de la nit va ser la pel·lícula 'Next', que va aportar a La 1 413.000 seguidors i un 15,4% de 'share', mentre que el segon episodi de la nova temporada d''Aída', a Telecinco, va quedar tercer, amb 378.000 espectadors i una quota del 13,9%.

Pel que fa a la resta del dia, el lideratge va ser per al 'Telenotícies Vespre', que va reunir 534.000 persones i va superar la transmissió per TV3 del Gran Premi d'Itàlia de Fórmula 1, que es va quedar amb 518.000. Amb tot, la prova automobilística va arribar fins als 869.000 espectadors, sumant-hi els 351.000 que va aconseguir Antena 3.

Al global de la jornada, aquestes dues cadenes van ser les més vistes, amb un lleuger avantatge per al canal públic:

  1. TV3: 13,1%
  2. Antena 3: 12,7%
  3. Telecinco: 8,5%
  4. La 1: 8,2%
  5. Cuatro: 5,0%
  6. La Sexta: 3,8%
  7. FDF: 3,3%
  8. Neox: 2,8%
  9. 8TV: 2,5%
  10. La 2: 2,4%
stats